- Ticket Örnekleri -
1-Hesabım Bug'da Kaldı Oyunda Girmiyor User Already Logged İn Hatası Alıyorum
Support Options : English
Ticket Type : Account Issues
Account Issue Type : Other
Subject : User Already Logged in.
Description: Hi Warrock Team, I've a
problem with my Warrock Account ; when I try to login to the game, I
get the "User Already Logged in" error. I am not logged in to the game.
Thanks
----------------------------------------------------------------------
2-İtem veya Premium Aldınız Hesabınıza Yüklenmedi ise ;
Support Options : English
Ticket Type : Account Issues
Account Issue Type : Billing / Payments
Subject : I bought ****(premium çeşidi yada item) Premium/Item but did not get it
Hi I bought Premium/Item(premium yada
item çeşidir) on *****(item'i yada premium'u aldığınız tarih) from
*****(Gamersfirst yada Warrock.net nerden aldıysanız) but I did not get
it.I used ****** (Ne ile Aldıysanız Kredi Kartı-ClickandBuy-Paypal vs..)
Thanks
----------------------------------------------------------------------
3- Hesabınızın Bilgilerini Unuttunuz veya Hesabınızı Kaybettiniz, bilgilerinizi değiştirmek istiyorsunuz.
Support Options : English
Ticket Type : Account Issues
Account Issue Type : Account İnformation Change
Information to Change: (Değiştirmek istediğiniz bilgi)
Method of Payment: (Hesap üzerinde en çok kullandığınız ödeme metodu)
Transaction ID: (Click and Buy ile ödediyseniz C&B 9 haneli hesap numaranız, ESN kodu ile ödediyseniz kullandığınız ESN numarası)
Subject: Account İnformation Change
I need to change my ***** (Secret answer veya password veya e-mail address) for my ***** (War Rock account veya G1 account).
Here is my payment information:
(Buraya hesap üzerinde kullandığınız ödeme bilgilerini yazın, Click and Buy veya ESN vs vs.)
I want my new **** (Secret answer, password, e-mail address) to be: **** (Buraya yeni bilginizi girin)
Thank you.
Alıntıdır.